Værdikuponer og gavekort
Formularer og certifikater
Administrer alt, der har med din rejse at gøre, både før og efter, med nedenstående links. Du kan også finde alle de dokumenter, du skal udfylde til din rejse.
Hvis du har brug for dokumentation til forsikringsformål, kan du få et forsinkelsesbevis ved at oplyse dine bookingdetaljer.
Anmod om en kvittering for de køb, du har foretaget ombord, og for yderligere tjenester og billetter, du har købt online, i SAS-appen eller hos SAS Customer Service.
Udfyld formularen for medicinsk information (MEDIF) for at ansøge om medicinsk godkendelse på, at du er fit til at flyve.
Udfyld denne formular for at medbringe din egen ilt eller koncentrator ombord.
Du kan anmode om en gruppereservation, hvis I er en gruppe på mindst 10 rejsende.
Hvis du ikke har modtaget EuroBonus-point for en nylig SAS- eller partnerflyvning, kan du anmode om dem her.

Følg status for dit fly i realtid. Indtast byer eller flynumre for at se, om der er forsinkelser eller aflysninger.
Se flystatus
Godt at vide

Uanset om du har brug for at ændre dine rejsedatoer eller navnene på rejsende, har vi al den information, du har brug for.

Hvis du ikke kan rejse og har brug for at afbestille din rejse, kan du være berettiget til en refundering. Nedenfor finder du information om regler for refundering af billetter, og hvordan du ansøger om refundering.

Hvis din SAS-flyvning bliver aflyst, gør vi vores bedste for at tage os af dig og holde dig opdateret.

Hvis din flyvning er forsinket, vil vi informere dig så hurtigt som muligt via e-mail og vores app baseret på kontaktoplysningerne i din booking. Hvis din flyvning er væsentligt forsinket, og du vælger ikke at rejse, kan du være berettiget til kompensation.

Her er de ting, du skal vide, hvis du har mistet noget, mens du rejste med os eller i lufthavnen.