Anmod om kvittering
Anmod om en kvittering for de køb, du har foretaget ombord, og for de billetter, du har købt online i SAS-appen eller hos SAS Customer Service.
Du kan anmode om en kvittering for de billetter, du har købt på vores hjemmeside, i op til 24 måneder efter flyrejsens afslutning. Vi sender kvitteringen til den e-mailadresse, du brugte, da du købte billetten.
Bemærk venligst, at vi kun kan udlevere kvitteringer fra billetter, der er købt på vores hjemmeside, og ikke fra billetter udstedt af rejsebureauer. Vi kan heller ikke angive firmanavne på kvitteringer.
Bemærk, at kvitteringer for køb ombord i nogle tilfælde først er tilgængelige i op til to dage eller mere efter købet.
Kvitteringstype
Anmod om kvittering
Apple Pay eller Google Wallet? Hvis du betalte med en digital enhed, vil de sidste fire cifre ikke være de samme som cifrene på dit kreditkort. Lær, hvordan du finder de korrekte sidste fire cifre i Apple Pay eller Google Wallet.
Kontaktoplysninger
* Obligatorisk information
Indtast den e-mailadresse, du brugte, da du foretog bookingen.
Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik