søg

FORSLAG

  • loader Der er ikke mere indhold at vise

Ansøg om refundering

Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales & Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

For flyvninger, der er berørt af COVID-19, tilbyder vi også muligheden for at modtage en rejsekreditkupon for den værdi, der svarer til den oprindelige booking. Værdikuponen er gyldigt i 1 år fra udstedelsesdatoen og kan bruges til at booke en ny flyvning til en af vores destinationer eller til at købe tillægstjenester. For at finde ud af om du har ret til at modtage en værdikupon, bedes du kontakte SAS Customer Service.

Hvis du ønsker en almindelig refundering, bedes du udfylde formularen nedenfor.

Ønsker du at annullere alle de rejsende i din booking? (obligatorisk)

Hvis nej, så indtast navnet på de rejsende, som skal annulleres. 

Annullerer du hele bookingen? (obligatorisk)

Hvis ikke, hvilken flyvning vil du så annullere?

Jeg reserverede min rejse via: (obligatorisk)

loader