Vil du indsende et erstatningskrav?
Hvis du indsender et erstatningskrav angående en uheldig oplevelse hos os, kan du være berettiget til kompensation.
Hvad vedrører din anmodning?
* Obligatorisk information
Beskriv kort din oplevelse*
0 of 500 characters
Hvem gælder kravet for?
Bookingoplysninger
* Obligatorisk information
Udfyld dine bookingoplysninger nedenfor.
Blev du ombooket til en anden flyvning?
Rejsende
Oplysninger om refundering
SAS VOUCHER
Få en SAS Voucher til din næste rejse
EuroBonus Ekstrapoint
Få din refundering i EuroBonus Ekstrapoint
1 EUR = 100 ekstrapoint
Monetær
Få dine udgifter overført til din angivne bankkonto
Behandlingstider kan variere
Kontaktoplysninger
* Obligatorisk information
Udfyld kontaktoplysningerne på din indberetnings primære kontaktperson. Denne person er ansvarlig for indberetningen og modtager den fulde refusion, medmindre andet er angivet.
Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik
Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med vores endelige svar på din klage, kan du altid sende din klage til den lokale forbrugerorganisation for at forhøre dig om dine muligheder. Kontakt det relevante nationale håndhævelsesorgan. Du kan finde kontaktoplysninger her. Du kan finde flere informationer om dine rettigheder her.
Der er blevet oprettet en online tvistafgørelsesplatform af Europakommissionen, som giver nem adgang til alternativ tvistafgørelse (Alternative Dispute Resolution, ADR).
I Storbritannien kan du indsende din klage til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkendt af Civil Aviation Authority (CAA) og har specialiseret sig i mægling og ADR. CEDR er en uafhængig nonprofit-organisation, der evaluerer krav og anmodninger og leverer skriftlige beslutninger. Når en beslutning accepteres af kunden, bliver den bindende for flyselskabet.
Du skal rette din klage til dem inden for 12 måneder efter modtagelsen af vores endelige svar.
CEDR kan kontaktes her:
Centre for Effective Dispute Resolution
100 St. Paul’s Churchyard
London EC4M
Storbritannien
Tlf.: +44 (0) 20 7536 6000
Det er altid godt at holde kontakten. Vi byder alle former for feedback velkommen, uanset om du ønsker at give os en kompliment eller hvis der er noget, som ikke er gået så godt – dine meninger betyder noget.
For at vi kan give dig hurtig og sikker håndtering, bedes du bruge vores kontaktformular for at komme i kontakt med den korrekte afdeling. Ved at udfylde vores formular giver du os al den information, der er nødvendig, for at vi kan behandle din sag.
Vores formular er krypteret og er den sikreste måde at dele dine informationer med os på.
Hvis du ønsker at kontakte os pr. brev, er vores adresse:
SAS
Customer Service
195 87 Stockholm
Sverige
SAS
Customer Service
Roald Amundsens vei 1
2060 Gardermoen
Norge
SAS
Customer Service
Amager Strandvei 392
2770 Kastrup
Danmark
Hvis du har brug for at kontakte os vedrørende en fremtidig rejse eller noget presserende, bedes du kontakte os via chat eller telefon.