Commit version: 49245d4
Progress
1 / 8

Vil du indsende et erstatningskrav?

Hvis du indsender et erstatningskrav angående en uheldig oplevelse hos os, kan du være berettiget til kompensation.

Hvad vedrører din anmodning?

* Obligatorisk information

Udfyld følgende felter for at fortsætte
    Vælg et emne
    Vælg et underemne

    Beskriv kort din oplevelse*

    Indtast en beskrivelse

    0 of 500 characters


    Hvem gælder kravet for?




    Bookingoplysninger

    * Obligatorisk information

    Bookingreference: undefined
    Flynummer: undefined
    Afrejsedato: undefined

    Udfyld dine bookingoplysninger nedenfor.

    Udfyld følgende felter for at fortsætte

      Indtast din bookingreference
      Indtast dit flynummer
      Indtast en gyldig dato

      Blev du ombooket til en anden flyvning?


      Rejsende

      Tilføj alle rejsende omfattet af din booking og dit krav, inklusive dig selv.

      Oplysninger om refundering

      Vælg, hvordan du ønsker at blive tilbagebetalt.
      Vælg din foretrukne metode

      SAS VOUCHER

      • Få en SAS Voucher til din næste rejse

      Læs mere om SAS Vouchers
      BEST VALUE

      EuroBonus Ekstrapoint

      • Få din refundering i EuroBonus Ekstrapoint

      • 1 EUR = 100 ekstrapoint

      Læs mere om EuroBonus Ekstrapoint

      Monetær

      • Få dine udgifter overført til din angivne bankkonto

      • Behandlingstider kan variere


      Kontaktoplysninger

      * Obligatorisk information

      Navn: undefined undefined
      E-mail: undefined
      EuroBonus-nr.:
      Udfyld følgende felter for at fortsætte

        Udfyld kontaktoplysningerne på din indberetnings primære kontaktperson. Denne person er ansvarlig for indberetningen og modtager den fulde refusion, medmindre andet er angivet.


        Tilføj et fornavn
        Tilføj et efternavn
        Tilføj en gyldig e-mailadresse
        EuroBonus-nummeret skal indeholde 9 tegn
        Tilføj gadenavn (op til 70 tegn)
        Indtast en gyldig by (op til 30 tegn)
        Tilføj et gyldigt postnummer (op til 15 tegn)
        Vælg et land
        Tilføj et gyldigt telefonnummer

        Du skal erklære, at de angivne informationer er sande og korrekte
        Du skal acceptere SAS’ vilkår og betingelser

        Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik

        Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med vores endelige svar på din klage, kan du altid sende din klage til den lokale forbrugerorganisation for at forhøre dig om dine muligheder. Kontakt det relevante nationale håndhævelsesorgan. Du kan finde kontaktoplysninger her. Du kan finde flere informationer om dine rettigheder her.

        Der er blevet oprettet en online tvistafgørelsesplatform af Europakommissionen, som giver nem adgang til alternativ tvistafgørelse (Alternative Dispute Resolution, ADR).

        I Storbritannien kan du indsende din klage til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkendt af Civil Aviation Authority (CAA) og har specialiseret sig i mægling og ADR. CEDR er en uafhængig nonprofit-organisation, der evaluerer krav og anmodninger og leverer skriftlige beslutninger. Når en beslutning accepteres af kunden, bliver den bindende for flyselskabet.

        Du skal rette din klage til dem inden for 12 måneder efter modtagelsen af vores endelige svar.

        CEDR kan kontaktes her:

        Centre for Effective Dispute Resolution

        100 St. Paul’s Churchyard

        London EC4M

        Storbritannien

        Tlf.: +44 (0) 20 7536 6000

        http://www.cedr.com/

        https://www.cedr.com/consumer/aviation/

        Det er altid godt at holde kontakten. Vi byder alle former for feedback velkommen, uanset om du ønsker at give os en kompliment eller hvis der er noget, som ikke er gået så godt – dine meninger betyder noget.

        For at vi kan give dig hurtig og sikker håndtering, bedes du bruge vores kontaktformular for at komme i kontakt med den korrekte afdeling. Ved at udfylde vores formular giver du os al den information, der er nødvendig, for at vi kan behandle din sag.

        Vores formular er krypteret og er den sikreste måde at dele dine informationer med os på.

        Hvis du ønsker at kontakte os pr. brev, er vores adresse:

        SAS
        Customer Service
        195 87 Stockholm
        Sverige


        SAS
        Customer Service
        Roald Amundsens vei 1
        2060 Gardermoen
        Norge


        SAS
        Customer Service
        Amager Strandvei 392
        2770 Kastrup
        Danmark


        Hvis du har brug for at kontakte os vedrørende en fremtidig rejse eller noget presserende, bedes du kontakte os via chat eller telefon.