Progress
1 / 5

Nedgraderet eller afvist ombordstigning?

Hvis du er blevet nedgraderet eller nægtet ombordstigning, og du har modtaget et kompensationsbevis, skal du blot udfylde oplysningerne nedenfor for at søge om kompensation.

Bookingoplysninger

* Obligatorisk information

Bookingreference: undefined
Kompensationsbevis-ID: undefined

Udfyld dine bookingoplysninger nedenfor.


Indtast din bookingreference
Indtast et gyldigt kompensationsbevis-ID

Udfyld alle obligatoriske felter

Oplysninger om kompensation

Vælg, hvordan du ønsker at modtage din kompensation.

SAS Voucher

  • Få en SAS Voucher til din næste rejse

Læs mere om SAS Vouchers
BEST VALUE

EuroBonus Ekstrapoint

  • Få din kompensation i EuroBonus Ekstrapoint

  • 1 EUR = 100 ekstrapoint

Læs mere om EuroBonus Ekstrapoint

Monetær

  • Få din kompensation overført til den bankkonto, du har angivet

  • Behandlingstider kan variere


Udfyld alle obligatoriske felter

Kontaktoplysninger

* Obligatorisk information

Navn: undefined undefined
E-mail: undefined
EuroBonus-nr.:

Udfyld kontaktoplysningerne på din indberetnings primære kontaktperson. Denne person er ansvarlig for indberetningen og modtager den fulde refusion, medmindre andet er angivet.


Tilføj et fornavn
Tilføj et efternavn
Tilføj en gyldig e-mailadresse
EuroBonus-nummeret skal indeholde 9 tegn
Tilføj gadenavn (op til 70 tegn)
Indtast en gyldig by (op til 30 tegn)
Tilføj et gyldigt postnummer (op til 15 tegn)
Vælg et land
Tilføj et gyldigt telefonnummer

Udfyld alle obligatoriske felter
Du skal erklære, at de angivne informationer er sande og korrekte
Du skal acceptere SAS’ vilkår og betingelser

Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik

Udfyld alle obligatoriske felter

Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med vores endelige svar på din klage, kan du altid sende din klage til den lokale forbrugerorganisation for at forhøre dig om dine muligheder. Kontakt det relevante nationale håndhævelsesorgan. Du kan finde kontaktoplysninger her. Du kan finde flere informationer om dine rettigheder her.

Der er blevet oprettet en online tvistafgørelsesplatform af Europakommissionen, som giver nem adgang til alternativ tvistafgørelse (Alternative Dispute Resolution, ADR).

I Storbritannien kan du indsende din klage til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkendt af Civil Aviation Authority (CAA) og har specialiseret sig i mægling og ADR. CEDR er en uafhængig nonprofit-organisation, der evaluerer krav og anmodninger og leverer skriftlige beslutninger. Når en beslutning accepteres af kunden, bliver den bindende for flyselskabet.

Du skal rette din klage til dem inden for 12 måneder efter modtagelsen af vores endelige svar.

CEDR kan kontaktes her:

Centre for Effective Dispute Resolution

100 St. Paul’s Churchyard

London EC4M

Storbritannien

Tlf.: +44 (0) 20 7536 6000

http://www.cedr.com/

https://www.cedr.com/consumer/aviation/

Det er altid godt at holde kontakten. Vi byder alle former for feedback velkommen, uanset om du ønsker at give os en kompliment eller hvis der er noget, som ikke er gået så godt – dine meninger betyder noget.

For at vi kan give dig hurtig og sikker håndtering, bedes du bruge vores kontaktformular for at komme i kontakt med den korrekte afdeling. Ved at udfylde vores formular giver du os al den information, der er nødvendig, for at vi kan behandle din sag.

Vores formular er krypteret og er den sikreste måde at dele dine informationer med os på.

Hvis du ønsker at kontakte os pr. brev, er vores adresse:

SAS
Customer Service
195 87 Stockholm
Sverige


SAS
Customer Service
Roald Amundsens vei 1
2060 Gardermoen
Norge


SAS
Customer Service
Amager Strandvei 392
2770 Kastrup
Danmark


Hvis du har brug for at kontakte os vedrørende en fremtidig rejse eller noget presserende, bedes du kontakte os via chat eller telefon.