Progress
1 / 7

Refusion ved dødsfald i familien

Vi er meget kede af at høre om dit tab. Vi vil hjælpe dig med at annullere din rejse og refundere dine billetter. For at få en refusion skal bookingen være foretaget, før døden indtraf. I tilfælde af dødsfald i den nærmeste familie kan du annullere en rejse, der er booket direkte hos SAS, ved at uploade dødsattesten. Hvis du har booket din rejse gennem et rejsebureau, bedes du kontakte dem i stedet. Vi beder dig desuden om officielle dokumenter, der påviser forholdet mellem dig og den afdøde person.  Til orientering er SAS forpligtet til at opbevare al dokumentation vedrørende dette i mindst to år.

Oplysninger om afbestilling

* Obligatorisk information

Har du booket din rejse gennem et rejsebureau?


Ønsker du at annullerer du hele bookingen?


Ønsker du at annullere alle rejsende i din booking?


Udfyld alle obligatoriske felter

Rejsende

Tilføj de rejsende, hvis rejser du vil afbestille.
Du kan ikke tilføje mere end ni rejsende ad gangen.

Udfyld alle obligatoriske felter

Bookingoplysninger

* Obligatorisk information

Bookingreference: undefined

Udfyld dine bookingoplysninger nedenfor.


Indtast din bookingreference

Udfyld alle obligatoriske felter

Kopi af dødsattest

* Obligatorisk information

Vedhæftninger:

For at fortsætte skal du uploade en kopi af dødsattesten og officiel dokumentation, der viser din relation til afdøde.


Du kan kun uploade filer som .jpg, .jpeg, .png og .pdf. Den maksimale filstørrelse er 5 MB.

Upload en dødsattest

Udfyld alle obligatoriske felter

Kontaktoplysninger

* Obligatorisk information

Navn:
E-mail:

Indtast den e-mailadresse, du brugte, da du foretog bookingen.


Tilføj et fornavn
Tilføj et efternavn
Tilføj en gyldig e-mailadresse

Udfyld alle obligatoriske felter

Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik

Udfyld alle obligatoriske felter