Commit version: 49245d4
Progress
1 / 7

Var din bagage forsinket eller beskadiget?

Hvis din bagage var beskadiget eller forsinket, skal du blot udfylde nedenstående information, så vi kan fastslå din kompensation. Læs mere om forsinket eller beskadiget bagage.

Hvad vedrører din anmodning?



Hvem gælder kravet for?




Bookingoplysninger

* Obligatorisk information

Bookingreference: undefined
Flynummer: undefined
Afrejsedato: undefined

Udfyld dine bookingoplysninger nedenfor.

Udfyld følgende felter for at fortsætte

    Indtast din bookingreference
    Indtast dit flynummer
    Indtast en gyldig dato

    Bagageinformation

    * Obligatorisk information

    PIR-nummer: undefined
    Dokument:

    Tilføj dit PIR-nummer og de påkrævede dokumenter.


    Hvis du ikke har et skadesrapportnummer, bedes du indtaste følgende: ARNSK00000

    For at indsende dit erstatningskrav skal du uploade kvitteringer for eventuelle udgifter, du har pådraget dig.

    Du kan kun uploade filer som .jpg, .jpeg, .png og .pdf. Den maksimale filstørrelse er 5 MB.

    Upload en kvittering

    Valgfrit: Beskriv kort, hvad der skete

    0 of 500 characters


    Oplysninger om refundering

    Vælg, hvordan du ønsker at blive tilbagebetalt.
    Vælg din foretrukne metode

    SAS VOUCHER

    • Få en SAS Voucher til din næste rejse

    Læs mere om SAS Vouchers
    BEST VALUE

    EuroBonus Ekstrapoint

    • Få din refundering i EuroBonus Ekstrapoint

    • 1 EUR = 100 ekstrapoint

    Læs mere om EuroBonus Ekstrapoint

    Monetær

    • Få dine udgifter overført til din angivne bankkonto

    • Behandlingstider kan variere


    Kontaktoplysninger

    * Obligatorisk information

    Navn: undefined undefined
    E-mail: undefined
    EuroBonus-nr.:
    Udfyld følgende felter for at fortsætte

      Udfyld kontaktoplysningerne på din indberetnings primære kontaktperson. Denne person er ansvarlig for indberetningen og modtager den fulde refusion, medmindre andet er angivet.


      Tilføj et fornavn
      Tilføj et efternavn
      Tilføj en gyldig e-mailadresse
      EuroBonus-nummeret skal indeholde 9 tegn
      Tilføj gadenavn (op til 70 tegn)
      Indtast en gyldig by (op til 30 tegn)
      Tilføj et gyldigt postnummer (op til 15 tegn)
      Vælg et land
      Tilføj et gyldigt telefonnummer

      Du skal erklære, at de angivne informationer er sande og korrekte
      Du skal acceptere SAS’ vilkår og betingelser

      Læs mere om, hvordan SAS håndterer dine personoplysninger i vores databeskyttelsespolitik

      Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med vores endelige svar på din klage, kan du altid sende din klage til den lokale forbrugerorganisation for at forhøre dig om dine muligheder. Kontakt det relevante nationale håndhævelsesorgan. Du kan finde kontaktoplysninger her. Du kan finde flere informationer om dine rettigheder her.

      Der er blevet oprettet en online tvistafgørelsesplatform af Europakommissionen, som giver nem adgang til alternativ tvistafgørelse (Alternative Dispute Resolution, ADR).

      I Storbritannien kan du indsende din klage til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkendt af Civil Aviation Authority (CAA) og har specialiseret sig i mægling og ADR. CEDR er en uafhængig nonprofit-organisation, der evaluerer krav og anmodninger og leverer skriftlige beslutninger. Når en beslutning accepteres af kunden, bliver den bindende for flyselskabet.

      Du skal rette din klage til dem inden for 12 måneder efter modtagelsen af vores endelige svar.

      CEDR kan kontaktes her:

      Centre for Effective Dispute Resolution

      100 St. Paul’s Churchyard

      London EC4M

      Storbritannien

      Tlf.: +44 (0) 20 7536 6000

      http://www.cedr.com/

      https://www.cedr.com/consumer/aviation/

      Det er altid godt at holde kontakten. Vi byder alle former for feedback velkommen, uanset om du ønsker at give os en kompliment eller hvis der er noget, som ikke er gået så godt – dine meninger betyder noget.

      For at vi kan give dig hurtig og sikker håndtering, bedes du bruge vores kontaktformular for at komme i kontakt med den korrekte afdeling. Ved at udfylde vores formular giver du os al den information, der er nødvendig, for at vi kan behandle din sag.

      Vores formular er krypteret og er den sikreste måde at dele dine informationer med os på.

      Hvis du ønsker at kontakte os pr. brev, er vores adresse:

      SAS
      Customer Service
      195 87 Stockholm
      Sverige


      SAS
      Customer Service
      Roald Amundsens vei 1
      2060 Gardermoen
      Norge


      SAS
      Customer Service
      Amager Strandvei 392
      2770 Kastrup
      Danmark


      Hvis du har brug for at kontakte os vedrørende en fremtidig rejse eller noget presserende, bedes du kontakte os via chat eller telefon.