Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Administrer din booking

Du kan nemt administrere din booking online, ændre eller annullere din rejse, tilføje bagage og andre tillægstjenester såsom måltider og lounge-adgang, eller arrangere andre ting, der er relateret til din rejse.

Afbestilling og refundering

Du kan afbestille din flyvning og ansøge om en refundering under Mine rejser. Og hvis vi er nødt til at aflyse dit fly, vil vi guide dig gennem dine muligheder. Hvis du har købt din billet direkte hos SAS, og du af den ene eller anden grund ikke kan anmode om en refundering online, skal du blot kontakte SAS' kundeservice for at få hjælp. Hvis du har købt din billet hos et rejsebureau, skal du kontakte bureauet for at afbestille og ansøge om en refundering.

Refunderingspolitik

Vores refunderingspolitik varierer, alt afhængigt af om du afbestiller flyvningen, eller om SAS aflyser den.

Hvis du afbestiller din flyvning

  • Det refunderede beløb afhænger af billetreglerne

  • Refunderinger sendes til den oprindelige betalingsmetode

  • De fleste skatter og afgifter kan refunderes

  • Servicegebyrer, afbestillingsgebyrer og tillægstjenester kan ikke refunderes

Hvis SAS aflyser din flyvning, kan du

  • Acceptere aflysningen og rejse på en ny foreslået flyvning

  • Ombooke gratis til en anden flyvning

  • Afbestille din booking og få en refundering eller en SAS Travel Voucher

Læs mere om dine rettigheder, hvis SAS aflyser din flyvning

Ofte stillede spørgsmål

Giv os feedback!