LAND

SPROG

MIN LUFTHAVN

    Rejseinfo

    Mobiltjenester

    Med vores mobiltjenester har du hele verden i din lomme: Fra inspirerende ideer og læsning om fantastiske rejsedestinationer til de vigtigste oplysninger om din rejse.

    SAS App

    Kan du slet ikke få nok af den store verden? Med SAS App kan du indsamle oplysninger og inspiration til dine rejser. Du reserverer flybilletter og hoteller, gemmer pasoplysninger og tjekker status for flyafgange. Du kan også downloade både lokale og internationale aviser inden afgang, så du har endnu bedre, opdateret læsning ombord. 
     

    SAS app er den bedste blandt europæiske flyselskaber

    Flere og flere af de store flyselskaber har en app nu til dags. Men der er kun en som er den bedste i Europa – SAS-appen! I hvert fald ifølge Flexponsives analyse blandt 50.000 brugere fra 12 europæiske flyselskabers apper. Med et gennemsnit på 4,2 point for både iOS og Android, har SAS-appen en god margin og er blandt de bedste mærker i Europa. Vi er sikre på, at du vil være enig! 


    • Med SAS App kan du håndtere de fleste situationer vedrørende dine flyrejser. Du kan:
      • Se vores bedste priser i vores lavpriskalender
      • Booke fly, Ungdomsbilletter, Travel Pass-ture og hoteller
      • Indtaste din reservation i din kalender
      • Betale for flyrejsen med kontanter eller EuroBonus-point
      • Checke ind og få dit boardingkort
      • Se din reservation og tjekke flystatus
      • Se kort over lufthavne og vejret inden din rejse
      • Se dine seneste EuroBonus-transaktioner
      • Se, hvor du kan optjene EuroBonus-point
      • Downloade aviser/blade til din telefon, når du checker ind (fra 22 timer før afgang)
         
    • Brug SAS App med et Apple Watch, så du let kan se afgangstider, samt din afgangsgate, dit sæde, dine EuroBonus-point og meget andet.

    • Du kan bruge SAS App sammen med Passbook til iPhone.

    • Du er velkommen til at sende os feedback på app@sas.dk – fortæl os, hvilken app-version og hvilket operativsystem du anvender. 


    Opret din egen guidebog ved brug af SAS REMAP

    Rejsende køber ikke rejseguider. De skaber deres egen. Du kan finde Remap i SAS app – et skræddersyet kort, skabt af venner og lokale kendere, som kender dig og din destination.


    Forbedr SAS App i Labs

    Som en ægte rejsende ved du bedst, hvilke funktioner du ønsker i en SAS App. I Labs-afsnittet i SAS App kan du komme med dine egne ideer og forslag til forbedringer. Nogle af de bedste funktioner i SAS App udsprang fra Labs, såsom muligheden for at opgradere flyrejser og dele reservationer med venner. Læs mere om, hvordan SAS Lab skaber fremtidens rejser

    SMS flyinformation

    Sørg for, at du altid er først til at få det seneste nye. Med vores SMS-flyinformationsservice får du vigtige oplysninger sendt direkte til din telefon.

    • Indtast dit telefonnummer, når du booker dit fly, så vil vi sørge for at holde dig opdateret om forsinkelser og aflyste fly vha. SMS. Oplysninger sendes med start 22 timer inden afgang.

    • Hvis du er medlem af EuroBonus , eller du har et SAS Travel Pass, kan du få flere oplysninger sendt direkte til din telefon uden beregning:
      • Vi sender dig en besked ca. 2,5 time før afgang, hvor vi fortæller dig om dit fly afgår til tiden.
      • Vi informerer dig også om, hvilken terminal og gate, dit fly afgår fra, hvis disse oplysninger er tilgængelige.

    De oplysninger, som vi sender til dig i SMS-beskeder, er nøjagtige ved afsendelsen og opdateres regelmæssigt. Vi anmoder dig dog stadig om at holde dig informeret om eventuelle yderligere ændringer. 

    • SAS er ikke ansvarlig for konsekvenser eller omkostninger, der opstår enten direkte eller indirekte som et resultat af oplysninger sendt i SMS-beskeder. SAS er ikke ansvarlig for stabiliteten ved, eller forsinkelser i modtagelse/forbindelse ved de anvendte telekommunikationsselskaber. 

    • Sørg for, at din telefon altid er tændt, så du kan modtage løbende, opdaterede oplysninger.


    Hvis du ønsker at afmelde dig fra vores SMS flyinformationsservice, bedes du sende en tekstbesked med ordene "STOP FI",  til et af nedenstående numre:

    • Sverige: +46 737 494 252
    • Danmark: +45 2261 1009
    • Norge: +47 4171 6151
    • Finland: +35 8457 395 0687
    • Øvrige verden: +44 762 480 0193


    Hvis du er EuroBonus-medlem eller har et SAS Travel Pass, kan du også afmelde vores SMS-service ved at logge på her.


    SAS Smart Pass

    Opgradér din rejse til det næste niveau. Med et SAS Smart Pass får du nøjagtigt, hvad du ville forvente: nøglen til mere intelligente rejser. Mere tidseffektive, mere praktiske.

    • Denne service er til rådighed, hvis du er EuroBonus-medlem på Guld- eller Diamant-niveau og har hjemmeadresse i Skandinavien. 

    • Du får et personligt og smart klistermærke, som du kan bruge til hurtigt at identificere dit fly i lufthavnen. Sådan bruger du et SAS Smart Pass:



    • Smart Pass fungerer, når du rejser indenrigs med SAS eller Widerøe i Skandinavien og på fly fra Skandinavien til lande i Schengen-området. 

    • Vi anbefaler, at du sætter dit Smart Pass på din telefon. 

    • Du kan identificere din rejse ved at holde dit Smart Pass op foran en af læserne i lufthavnen.

    • Smart Pass er baseret på NFC (Near Field Communication), en trådløs kommunikationsteknologi, som gør det muligt at udveksle data mellem forskellige enheder. Smart Pass indeholder en transmitter, som aktiveres, når du holder Smart Pass op foran en NFC-læser.

    • VIGTIGT: Hvis din telefon har NFC, må du ikke sætte dit Smart Pass på din telefon, da det kan forstyrre telefonens NFC-funktion (hvis den er aktiveret). I stedet skal du sætte dit Smart Pass på en anden genstand, som ikke er af metal, som du kan tage med på dine rejser.

    • Hvis du har mistet dit Smart Pass, eller hvis det ikke længere virker, kan du bestille et nyt på Mine sider.

    Vi anvender cookies til at gøre din oplevelse så god som mulig. Ved at anvende dette websted accepterer du vores cookie-politik