søg

FORSLAG

  • loader Der er ikke mere indhold at vise
    Se alle resultater
    • Der er ikke mere indhold at vise
  • loader Der er ikke mere indhold at vise
  • No search results found.
I lufthavnen

I lufthavnen

Når du flyver med SAS, får du meget mere end en rejse fra A til B; det er et sted at være, et sted at arbejde, et sted at nyde. Og undervejs gør vi alt, vi kan, for at gøre din rejse så glat og let som muligt. Her er nogle vigtige oplysninger om at komme til lufthavnen og få det bedste ud af opholdet der.

SAS Lounges

Gør din rejse endnu bedre ved at besøge vores lunger. Slap af, få dig en bid mad og få indhentet dit arbejde med gratis wi-fi i vores SAS Gold Lounges, SAS Lounges, SAS Domestic Lounges og SAS Café Lounges.

Læs mere 

 

SAS Fast Track

Spring køen over. Kom hurtigt gennem sikkerhedskontrollen med SAS Fast Track, og få mere tid til indkøb, spisning og afslapning.  

  • SAS Fast Track er en separat kø til at komme hurtigere gennem sikkerhedskontrollen .

  • Som ved den almindelig sikkerhedskontrol skal du fremvise et gyldigt boardingpas.


Sikkerhedskontrol

Kom hurtigere gennem sikkerhedskontrollen ved at have dine dokumenter klar til fremvisning. Her er nogle lette måder at vise dit boardingkort på: 

  • Vis dit digitale eller trykte boardingkort.

 

Turen til lufthavnen

Der er mange måder at komme frem til lufthavnen på, fra tog og bus til taxa eller Uber. Og nogen gange kan du tjene EuroBonus-point afhængigt af din valgte rejseform. Her er mere information fra vores rejsepartnere for at hjælpe dig.  

Transfer i lufthavnen

Det er en god at give dig selv masser af tid til at nå dit tilslutningsfly. Når du planlægger godt, vil du få tid til at købe ind eller endda besøge en af vores SAS Lounges på vejen. Her er de mindste transfertider i vores skandinaviske lufthavne.


Forsinkede eller aflyste fly

Vi ved, at din tid er værdifuld, og vi gør vores yderste for at sikre, at du ankommer til tiden. I tilfælde af at din flyvning er forsinket, vil vi gøre det bedste for at hjælpe dig. 

  • For forsinkelser på to timer eller derover vil vi godtgøre eventuelle ekstraudgifter, som du pådrager dig i den periode, f.eks. for mad og drikkevarer. For andre udgifter anbefaler vi, at du kontakter dit forsikringsselskab.

  • Hvis dit fly er aflyst, vil vi ombooke dig til din endelige destination og kompensere dig for eventuelle ekstraudgifter, som du pådrog dig under ventetiden, inklusive måltider og i nogle tilfælde hotelindkvartering. For andre udgifter anbefaler vi, at du kontakter dit forsikringsselskab.

  • Hvis du beslutter at afslutte din rejse på grund af et aflyst fly, er du berettiget til at få prisen på din ubrugte flybillet refunderet. Hvis du bookede din rejse gennem et rejsebureau, bedes du kontakte dem for en refundering. Hvis du bookede din billet fra SAS, skal du kontakte SAS Sales & Service eller bruge formularen herunder.

 


SAS Service Points

Som en erfaren rejsende kan du sikkert allerede finde rundt i de fleste lufthavne. Men hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at spørge vores personale ved SAS Service Point – vores mødested i lufthavnen.

  • Hvis dit barn rejser alene, eller hvis du har brug for hjælp, så start din rejse ved et SAS Service Point. Vi vil hjælpe dig med at aflevere bagage og vejlede dig gennem lufthavnen. Du kan også vælge din plads og udskrive din bagagemærker i en SAS Self Service-automat 

  • Du kan finde SAS Service Point i Oslo, Malmø, Göteborg og Östersund – og snart i flere andre lufthavne.

Parkering

Parkering i lufthavnen er nemmere end nogen sinde før. Følg linkene herunder for mere information og bookingmuligheder for parkering i lufthavnene i Stockholm, Göteborg, Malmø, Luleå og København.