• Book Fly
  • Mine rejser
  • Check ind
  • Lavpriskalender
  • Destinationer
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjælp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjælp og info

    • Stil et spørgsmål
    • Tjek flystatus
    • Find rejseinformation
  • Om os

    • SAS Group
    • Job hos SAS
    • Punktlighed
    • Bæredygtighed
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtige links

    • Skræddersy din rejse
    • Partnerbonusrejser
    • SAS for Work
    • Travel Pass
    • SAS Sport
  • Inspiration

    • Vores rejsemål
    • Udvalgte flyrejser
    • Rejseinspiration
    • Stopover

Download appen

Download SAS' app fra App StoreDownload SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brugervilkar
  • Befordringsbetingelser
  • Cookies
  • Administrer mine data
  • Tilgængelighedserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsmuligheder
  • Rejseinfo
  • Bagage
  • Forsinket mistet

Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Vælg hovedkategori

  • Før rejsen
  • På rejsedagen
  • Efter din rejse
  • Alle oplysninger

Efter din rejse

  • Bagage

Bagage

Den tilladte mængde af indchecket bagage afhænger af billettypen, rejsemålet og hvilket EuroBonus-medlemstrin du har. Når du booker din rejse, kan du se, hvilken bagage der er inkluderet i din billet. Hvis du allerede har booket en flyvning, skal du logge ind på Mine bookinger for at se, hvad der er inkluderet.

  • Beskadiget bagage
  • Forsinket bagage

Forsinket bagage

  • Hvis du ikke modtager din indcheckede bagage, når du ankommer, skal du rapportere det så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe med at finde din bagage og få den bragt til dig så hurtigt som muligt. Du kan tilkøbe ekstra bagage online eller i lufthavnen.

  • I lufthavnen skal du rapportere forsinkelsen ved serviceskranken i bagageudleveringsområdet. Hvis skranken ikke er åben, kan du indsende en rapport om forsinket bagage online inden for 7 dage efter dit flys ankomst. Når du har indsendt en rapport, kan du spore status på din bagage.

Rapport af forsinket bagage

Spor din bagage

Du kan spore statussen på din forsinkede bagage ved hjælp af dit PIR-nummer.

Se status på din forsinkede bagage

Ofte stillede spørgsmål





Giv os feedback!

Kontakt SAS Customer Service

Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

Chat med os

Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

Ring til os

Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.