
We are Scandinavia
I Skandinavien har vi høje forventninger. Vi skaber design, der holder over tid, leverer verdenskendte kulinariske oplevelser og former samfund, hvor livet simpelthen fungerer, og tingene glider let. Med dette som standard er det kun naturligt, at vi forventer det samme af alt andet. Den måde, vi rejser på, er ingen undtagelse. Proudly serving the toughest crowd.
Proudly serving the toughest crowd

Proudly serving the thoughest crowd
Som Skandinaviens flyselskab skal vi imponere dem, der ikke lader sig imponere så let – en udfordring, vi stolt tager på os. Her er nogle af måderne, vi gør det på.

Nyd SAS Lounge
I SAS Lounge begynder rejsen på den bedst mulige måde, allerede før du går ombord. Træd ind i roen, skål ferien i gang, eller send de sidste mails, inden dagen er slut. Her kan du slappe af i fred og ro med mad og drikke i en atmosfære, der altid føles som hjemme.

Spring køen over med SAS Fast Track
Med SAS Fast Track går det lidt hurtigere, samtidig med at det føles mere roligt. En separat kø gør, at du nemt kommer gennem sikkerhedskontrollen og får mere tid derhjemme – eller i lufthavnen.

Rejse med familien
At flyve med små børn kan gøre selv de mest rolige forældre stressede. At rejse med SAS skal altid føles trygt, nemt og smidigt – fra booking til landing. Vi sørger for, at I sidder sammen ombord, og at der er mad, der også passer til de mindste. Derudover er vores kabinepersonale altid klar til at give en hjælpende hånd, når dine egne er optaget.
Hvorfor vi valgte Joel
"At Joel Kinnaman er frontfigur i vores nye kampagne føles som et oplagt match. Efter mange år i Los Angeles har han set det meste, men han kan stadig bekræfte, at der er noget særligt ved den måde, vi gør tingene på i Skandinavien."
- Helene, VP Marketing, SAS