
EuroBonus millionaire
Vores nye venner i SkyTeam er fantastiske. Men tag ikke bare vores ord for det, sørg for at opdage det selv! Dette efterår tilbyder vi dig en fantastisk udfordring. Jo mere du rejser og udforsker verden med SkyTeam, jo flere EuroBonus-point optjener du!
Sådan her fungerer det:
Rejs med 5 forskellige SkyTeam-flyselskaber - optjen 10.000 bonuspoint
Rejs med 10 forskellige SkyTeam-flyselskaber - optjen 100.000 bonuspoint
Rejs med 15 forskellige SkyTeam-flyselskaber - optjen EN MILLION bonuspoint
Hvad venter du på? Tag ud i verden for at få nye oplevelser, og bliv millionær i processen! Tilmeld dig via appen for at deltage.
Rejseperiode: 8. oktober til 31. december 2024.
Bookinger for rejseperioden, der foretages før udfordringen starter, tæller også.
Du skal flyve ved hjælp af dit EuroBonus-medlemskabsnummer, ikke et andet bonusprogram. Registrer deltagelse når som helst under kampagnen.
Vilkår
For at undgå at gå glip af din million, skal du huske disse regler:
For at flyrejsen tæller, skal EuroBonus-point optjenes på eller bruges til at betale for flyrejsen. SkyTeam flyselskaber, der er tilgængelige, kan findes på SAS hjemmeside.
Du belønnes med Bonuspoint (ikke Niveaupoint).
På grund af feedback fra medlemmerne har vi besluttet at acceptere alle flyvninger gennemført indtil slutningen af kampagnen, den 31. december 2024. Vi vil acceptere retroaktiv registrering af disse flyvninger i januar 2025 og vil have en mindre forsinkelse i offentliggørelsen af resultaterne som følge heraf.
Både almindelige og bonusrejser (betalt med point) tæller.
Det er det transporterende flyselskab, der tæller.
Hvis du booker et fly, hvor f.eks. den ene strækning er med SAS og den anden med Delta, tæller det som to partnere til udfordringen.
Du vil få besked om resultatet i januar 2025.
Du kan kun deltage én gang, og du får besked om, at du har fået point after kampagnen.
SAS-medarbejdere er ikke kvalificeret til at deltage.
EuroBonus forbeholder sig ret til at afvise point belønninger i tilfælde af misbrug.
Hvis du ikke er i stand til at tilføje dit EuroBonus-nummer til bookingen, bedes du venligst spørge check-in-personalet om hjælp.