Scandic

Scandic

Scandic er den største nordiske hotelkæde med omkring 280 hoteller i seks lande. Hotellerne varierer i design afhængigt af hotellets beliggenhed og type – men Scandics populære standardtilbud er altid de samme overalt. Som EuroBonus-medlem kan du optjene og bruge dine EuroBonus-point, når du bor på Scandic.

www.scandichotels.com
Scandic

Friends with benefits – Et meget bellønende partnerskab kommer i 2025

Fra 2025 vil du kunne matche dit EuroBonus-medlemsniveau i Scandics loyalitetsprogram, Scandic Friends, og veksle dine EuroBonus-point til Scandic Friends-point og omvendt. Vi har allerede gjort det meget billigere at booke Scandic-hoteller med EuroBonus-point, og det bliver endnu billigere næste år.

Flere fordele for at skabe en lille smule, bedre og mere givende rejseoplevelse vil følge i løbet af året, så sørg for at holde dig opdateret her!


Du optjener 500 bonuspoint pr. nat på ophold til en kvalificerende pris, når du bor på et hvilket som helst Scandic-hotel.

For at optjene point på dit hotelophold skal du huske at føje dit EuroBonus-nummer til din reservation, når du checker ind. Bemærk, at du kun kan optjene point, når du reserverer direkte hos Scandic Hotels. Du kan ikke optjene point på særtilbud eller reservationer foretaget via en tredjeparts hjemmeside (såsom Hotels.com og Expedia samt vores egen SAS-hjemmeside drevet af hotels.com).

Der kan gå op til seks uger efter dit ophold, før pointene er på din konto.


Brug point – nu til en lavere pris!

Du kan bruge dine EuroBonus-point til ophold på alle Scandic-hoteller, når du reserverer mindst to dage i forvejen på vores hotelreservationsside.

Hoteller markeret med EuroBonus Best Deal giver dig mest værdi for dine point. Prisen er pr. nat for et standardværelse med morgenmad for en eller to personer. Tilbuddet gælder for maksimalt et værelse/reservation for op til to personer (hvis du rejser med et barn, skal du vælge to voksne). Hvis du ønsker mere end et værelse, skal du foretage en separat reservation af andre værelser.


Du kan registrere manglende point op til seks måneder efter datoen for udcheckning, forudsat at du var EuroBonus-medlem, da du overnattede der. Du skal blot sende en e-mail til deres medlemsservice (med dit navn, EuroBonus-nummer og kvittering på hotelopholdet). Bemærk, at det kan tage op til otte uger, før dine point bliver bekræftet og føjet til din konto.


Bliv medlem af EuroBonus

Hvis du ikke allerede er medlem af SAS EuroBonus, så tilmeld dig i dag for at begynde at optjene point, som du kan bruge til nye rejser, opgraderinger og meget mere.