• Book Fly
  • Mine rejser
  • Check ind
  • Lavpriskalender
  • Destinationer
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjælp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjælp og info

    • Stil et spørgsmål
    • Tjek flystatus
    • Find rejseinformation
  • Om os

    • SAS Group
    • Job hos SAS
    • Punktlighed
    • Bæredygtighed
  • Hurtige links

    • SkyTeam
    • Skræddersy din rejse
    • SAS Sport
  • Inspiration

    • Vores rejsemål
    • Udvalgte flyrejser
    • Rejseinspiration
    • Stopover

Download appen

Download SAS' app fra App StoreDownload SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brugervilkar
  • Befordringsbetingelser
  • Cookies
  • Administrer mine data
  • Tilgængelighedserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsmuligheder
  • Rejseinfo
  • Check in boarding
  • Frister

Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Vælg hovedkategori

  • Før rejsen
  • På rejsedagen
  • Efter din rejse
  • Alle oplysninger

Check-in & boarding

For de fleste SAS-flyvninger er det nemmest at checke ind online fra 30 timer op til 1 time før afgang. Derved kan du springe køerne over, vælge din plads og få dit digitale boardingkort.

    Frister for check-in og boarding

    Du kan altid se frister for check-in og boarding for din flyvning i SAS-appen eller på skærmene i lufthavnen. Her er de generelle frister for check-in, bag drop og boarding for SAS-flyvninger, alt efter rejsemål.

    Skandinavien og Europa

    • Check-in og bag drop lukker 45 minutter før afgang

    • Boarding lukker 20 minutter før afgang

    Asien og Nordamerika

    • Check-in og bag drop lukker 60 minutter før afgang

    • Boarding lukker 35 minutter før afgang

    Afrika

    • Check-in og bag drop lukker 60 minutter før afgang

    • Boarding lukker 20 minutter før afgang

    For at gøre din rejse så problemfri som muligt anbefaler vi, at du ankommer mindst to timer før afgang, især i travle perioder som f.eks. ferier, så du har tid nok til at aflevere din bagage og komme igennem sikkerhedskontrollen. Hvis du rejser til eller fra et rejsemål uden for Europa, anbefaler vi, at du ankommer tre timer før afgang.

    Ofte stillede spørgsmål








    Giv os feedback!

    Kontakt SAS Customer Service

    Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

    Chat med os

    Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

    Ring til os

    Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.