• Book Fly
  • Mine rejser
  • Check ind
  • Lavpriskalender
  • Destinationer
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjælp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjælp og info

    • Stil et spørgsmål
    • Tjek flystatus
    • Find rejseinformation
  • Om os

    • SAS Group
    • Job hos SAS
    • Punktlighed
    • Bæredygtighed
    • SkyTeam
  • Hurtige links

    • Skræddersy din rejse
    • SAS Charter
    • SAS Sport
  • Inspiration

    • Vores rejsemål
    • Udvalgte flyrejser
    • Rejseinspiration
    • Stopover

Download appen

Download SAS' app fra App StoreDownload SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brugervilkar
  • Befordringsbetingelser
  • Cookies
  • Administrer mine data
  • Tilgængelighedserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsmuligheder
  • Rejseinfo
  • Bagage
  • Indchecket

Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Vælg hovedkategori

  • Før rejsen
  • På rejsedagen
  • Efter din rejse
  • Alle oplysninger

Bagage

Den tilladte mængde af indchecket bagage afhænger af billettypen, rejsemålet og hvilket EuroBonus-medlemstrin du har. Når du booker din rejse, kan du se, hvilken bagage der er inkluderet i din billet. Hvis du allerede har booket en flyvning, skal du logge ind på Mine bookinger for at se, hvad der er inkluderet.

    Indchecket bagage

    Større tasker, herunder kufferter, klapvogne og særlige genstande såsom golfkøller, ski og cykler.

    • Maksimal størrelse: 158 cm (længde + bredde + højde)

    • Maks. vægt: 23 kg (32 kg mod en afgift for tungere tasker).

    Tilføj håndbagage
    Se status på din forsinkede bagage

    Ofte stillede spørgsmål







    Giv os feedback!

    Kontakt SAS Customer Service

    Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

    Chat med os

    Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

    Ring til os

    Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.