Vi anvender cookies til at gøre din oplevelse så god som mulig. Ved at anvende dette websted accepterer du vores cookie-politik

Ansøg om refundering

Du har ret til en fuld refundering af billetten, hvis dit fly blev aflyst af SAS, eller hvis din afgang blev forsinket i mere end 3 timer og du ikke rejste.
 

Hvordan ansøger man om refundering af aflyste afgange?

Venligst udfyld nedenstående formular. Har du reserveret din rejse via et rejsebureau eller en rejsearrangør, skal du kontakte dem direkte.

Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales & Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

Hvis ikke, så udfyld navnet på den/de rejsende, der skal afbestilles for:

Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales & Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

Hvis nej, så indtast navnet på de rejsende, som skal annulleres. 

 

Ansøg om en refundering

Du har ret til en fuld refundering af din billet, hvis din flyvning blev annulleret af SAS, eller blev forsinket i over tre timer, og du ikke rejste med.
 

Hvordan anmoder man om en refundering fra annullerede flyvninger?

Udfyld nedenstående formular. Hvis du bookede gennem et rejsebureau eller en turoperatør skal du kontakte dem direkte.

Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales & Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

Hvis ikke, så udfyld navnet på den/de rejsende, der skal afbestilles for:

Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales & Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

Hvis nej, så indtast navnet på de rejsende, som skal annulleres.