LAND

SPROG

MIN LUFTHAVN

    Rejseinfo

    Service og feedback

    Du ved sikkert de fleste ting i forbindelse med at rejse med os. Men her findes der nogle praktiske oplysninger, som gør din rejse nemmere. 

    Ombookning

    Oplev verden på dine betingelser. Når du vælger SAS, kan du altid ombooke din rejse, hvis du ønsker det. 

    • Du kan ændre rejsetidspunktet og -datoen (men ikke ruten) på de fleste rejser, der reserveres hos sas.dk for omkring 600 DKK/NOK/SEK/65 EUR/71 USD per person inden for Europa. Hvis den nye rejsepris er højere end den oprindelige, skal du ligeledes betale differencen.
    • Vælg Mine rejser.
    • Søg efter din bookingbekræftelse ved hjælp af dit efternavn og reservationsnummer.
    • Vælg Ændring af booking.
    • Vælg den flyrejse, som du ønsker at ændre og det nye rejsetidspunkt eller dato.
    • Indtast dine betalingsoplysninger og bekræft ændringen.
    • Du kan ændre navnet på din billet eller overdrage billetten til en anden rejsende i op til 1 time inden afrejse (bortset fra rejser, som allerede er påbegyndt).
    • Ændring af navnet på din billet koster 600 DKK/NOK/SEK/65 EUR/71 USD per billet. 
    • En voksen må ikke rejse på en børne- eller ungdomsbillet.
    • Du kan ikke ændre navnet på billetten for en rejse, som er påbegyndt.
    • Vi gør opmærksom på, at på flyrejser med andre selskaber end SAS og Widerøe kan der gælder andre regler. 
    • For at ændre navnet på din billet eller for at overdrage den til en anden rejsende, bedes du kontakte SAS Sales and Service.


    Annullering og refundering

    Hvis du har reserveret din rejse på SAS' webside eller via SAS Sales and Service, kan du annullere din reservation her. Forespørgslen vil blive behandlet inden for 7 dage, men hvis du annullerer en del af turen, vil du få refunderet beløbet, når turen er færdig.

    En rejse, der er reserveret på SAS' webside inden for 24 timer, kan annulleres online igennem "Mine rejser". Hent din reservation, og vælg "Annullér booking". Pengene vil blive refunderet til din konto/kreditkort inden for 3-4 hverdage.
     

    Bemærk:

    • SAS Business- og SAS Plus-billetter kan generelt refunderes.
    • Kun skatter og gebyrer refunderes for SAS Go-billetter (indenrigs/internationale gebyrer* refunderes ikke).
    • Billetter hos SAS, der ikke er købt direkte hos SAS, skal annulleres og refunderes der, hvor de er købt.

    * USA: Internationalt tillægsgebyr. Japan: Brændstofstillægsgebyr. 

    Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales and Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
    Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

    Hvis ikke, så udfyld navnet på den/de rejsende, der skal afbestilles for:


    Annuller og få refunderet – EuroBonus-billet

    Gå til "Mine rejser", og se din reservation, hvis du har bestilt igennem SAS' webside. Vælg "Annuller booking". Rejsen vil blive annulleret, og refunderbare skatter returneret til din konto inden for 3-4 bankdage. Gyldige EuroBonus-point bliver automatisk returneret til din EuroBonus-konto.
     

    Hvis du har reserveret din billet via SAS Sales and Service (telefon).

    Indsend nedenstående formular, så behandler vi din anmodning inden for 7 dage.

    Tak for din forespørgsel. Den er nu blevet sendt til vores refunderingsafdeling. Vi vil gøre vores bedste for at behandle din anmodning i løbet af fem hverdage. Når din billet er blevet refunderet, vil du modtage en kvittering for refunderingen i en e-mail. Kontakt SAS Sales and Service, hvis du har yderligere spørgsmål om din annullering/refusion.
    Formularen blev desværre ikke sendt. Prøv venligst igen senere.

    Hvis ikke, så udfyld navnet på den/de rejsende, der skal afbestilles for:


    Kvittering for købet

    Vi står altid til rådighed for dig, hvis du har behov for hjælp med din rejse. Hvis du har brug for en kvittering, kan du bestille en bookingbekræftelse, der bliver sendt til den e-mailadresse, som du benyttede til reservationen. Hvis du ønsker kvitteringer for rejser, der blev reserveret i en bestemt periode, skal du blot udfylde nedenstående informationer.

    Please login to use this functionality.


    Hvad synes du om vores websted?  

    Vi gør vores bedste for at gøre din rejseplanlægning nem at udføre på vores websted. Hvis du synes, at der er noget, vi kan forbedre, vil vi meget gerne høre fra dig.

    Please login to use this functionality.


    Fortæl os om din rejse

    Rejsende som dig selv ved præcist, hvad de ønsker, når de flyver med os. Så fortæl os, hvis der er noget, vi kan gøre bedre. 

    Kontakt os

    Vi anvender cookies til at gøre din oplevelse så god som mulig. Ved at anvende dette websted accepterer du vores cookie-politik