• Book Fly
  • Mine rejser
  • Check ind
  • Lavpriskalender
  • Destinationer
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjælp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjælp og info

    • Stil et spørgsmål
    • Tjek flystatus
    • Find rejseinformation
  • Om os

    • SAS Group
    • Job hos SAS
    • Punktlighed
    • Bæredygtighed
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtige links

    • Skræddersy din rejse
    • Partnerbonusrejser
    • SAS for Work
    • Travel Pass
    • SAS Sport
  • Inspiration

    • Vores rejsemål
    • Udvalgte flyrejser
    • Rejseinspiration
    • Stopover

Download appen

Download SAS' app fra App StoreDownload SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brugervilkar
  • Befordringsbetingelser
  • Cookies
  • Administrer mine data
  • Tilgængelighedserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsmuligheder
  • Rejseinfo
  • Bagage
  • Special

Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Vælg hovedkategori

  • Før rejsen
  • På rejsedagen
  • Efter din rejse
  • Alle oplysninger

Bagage

Den tilladte mængde af indchecket bagage afhænger af billettypen, rejsemålet og hvilket EuroBonus-medlemstrin du har. Når du booker din rejse, kan du se, hvilken bagage der er inkluderet i din billet. Hvis du allerede har booket en flyvning, skal du logge ind på Mine bookinger for at se, hvad der er inkluderet.

    Specialbagage

    Enhver genstand, der overstiger 158 cm i alt (længde + bredde + højde) betragtes som specialbagage. Dette omfatter klapvogne, sportsudstyr, musikinstrumenter, kørestole og andre meget store genstande.

    Specialbagage kan medbringes gratis, hvis det holder sig inden for grænserne for den tilladte bagage, der er indbefattet i din billet. Ellers skal du betale en afgift.

    Bemærk også, at du ikke må lægge ekstra genstande i specialbagagen.

    Book specialbagage

    Du kan tilføje din golftaske, dine ski, dit snowboard eller din cykel, når du booker din rejse eller under Mine rejser mindst 24 timer før afgang. Hvis dit fly afgår inden for 24 timer, skal du kontakte SAS' kundeservice for yderligere hjælp. For andre typer specialbagage skal du blot kontakte SAS' kundeservice.

    Tilgængeligheden er begrænset pr. fly, så det er en god idé at booke din specialbagage så tidligt som muligt.

    Ofte stillede spørgsmål







    Giv os feedback!

    Kontakt SAS Customer Service

    Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

    Chat med os

    Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

    Ring til os

    Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.