LAND

SPROG

MIN LUFTHAVN

    Efterregistrer manglende point for flyrejser

     

    Forespørgsler om manglende point kan tidligst indsendes 14 dage efter alle flyvninger er fløjet, og du kan forespørge om point for op til 4 flyvninger samtidigt, op til 6 måneder efter din flyvning.

    Og hvis du netop er blevet medlem af EuroBonus, kan du registrere point for flyvninger, hotelovernatninger og billeje, du har foretaget inden for 30 dage før du blev medlem.

    Før du fortsætter, beder vi dig tjekke, om dine point allerede er registreret på din kontos aktivitetsliste og tjekke, at bookingklassen (f.eks. C, Y, B, M, H, W) på din billet giver point.

    Hvis du har behov for hjælp med at udfylde formularen, klik da på hvilken som helst titel i felterne i formularen.

    Manglende point fra øvrige partnere kan registreres her.

     

    Please login to use this functionality.

    Vi anvender cookies til at gøre din oplevelse så god som mulig. Ved at anvende dette websted accepterer du vores cookie-politik