søg

FORSLAG

  • loader Der er ikke mere indhold at vise
    Se alle resultater
    • Der er ikke mere indhold at vise
  • loader Der er ikke mere indhold at vise
  • No search results found.

Efterregistrer manglende point for flyrejser

 

Forespørgsler om manglende point kan tidligst indsendes 7 dage efter alle flyvninger er fløjet, og du kan forespørge om point for op til 4 flyvninger samtidigt, op til 6 måneder efter din flyvning.

Og hvis du netop er blevet medlem af EuroBonus, kan du registrere point for flyvninger, hotelovernatninger og billeje, du har foretaget inden for 30 dage før du blev medlem.

Før du fortsætter, beder vi dig tjekke, om dine point allerede er registreret på din kontos aktivitetsliste og tjekke, at bookingklassen (f.eks. C, Y, B, M, H, W) på din billet giver point.

Hvis du har behov for hjælp med at udfylde formularen, klik da på hvilken som helst titel i felterne i formularen.

Manglende point fra øvrige partnere kan registreres her.

 

Please login to use this functionality.