søg

FORSLAG

  • loader Der er ikke mere indhold at vise

annuller reservation på grund af dødsfald i familien

Vi er meget kede af at høre om dit tab. Vi vil hjælpe dig med at annullere og refundere dine billetter.

I tilfælde af dødsfald i den nærmeste familie kan du annullere en rejse, der er booket direkte gennem SAS. For at gøre dette, skal du uploade en kopi af dødsattesten. Nedenfor kan du uploade dokumenter for dig selv og op til ni andre rejsende. Relationen mellem den rejsende og afdøde skal bekræftes. Vær venligst opmærksom på, at du skal indsende et officielt dokument fra en offentlig myndighed. 

Hvis du ikke ønsker at annullere alle rejsende på bookingen, skal du kontakte SAS Customer Service

Hvis du har købt din billet gennem et rejsebureau, skal du kontakte dem vedrørende annullering og refusion.

Hvis dine billetter er ubrugte, vil de blive refunderet til samme betalingsmetode som ved købet. 

Vær opmærksom på, at en fuld refusion kun vil blive givet til afdødes nærmeste familiemedlemmer. For rejsende, der ikke er i familie med afdøde, vil annullering og refusion følge de gældende billetregler. Hos SAS betragter vi følgende som nær familie: samlevende partner, børn, forældre, søskende, bedsteforældre, børnebørn, svigerforældre og stedbørn.

Vi sender en bekræftelse til e-mailadressen på din booking så hurtigt som muligt. Kontakt SAS Customer Service, hvis du har yderligere spørgsmål eller har brug for hjælp.

Booking reference

* Required information

Attach files

You can only upload .pdf, .doc and .docx files of up to 30 MB combined.

    0 MB / 30 MB used
    loader

    Upload successful

    Thanks!

    We’ll send confirmation that we’ve received your files to the email address in your booking and get back to you soon.

    Upload failed