Hvordan ved jeg, om jeg er berettiget til en fuld refusion?

Der er flere scenarier, hvor du altid er berettiget til en fuld refusion.

  • Hvis du rejser på en SAS Plus Pro-billet eller SAS Business Pro-billet og afbestiller din rejse før afgang.

  • Hvis din flyvning er blevet aflyst af flyselskabet, og du ikke har modtaget en ny mulighed.

  • Hvis du rejser på en SAS Bonus-billet (betalt med EuroBonus-point) og afbestiller din rejse 1 hverdag før afgang, er du berettiget til en fuld refundering af både point og skatter. Refunderingen foretages i to transaktioner. EuroBonus-pointene vil blive ført tilbage til din EuroBonus-konto, og skatterne vil blive refunderet til den oprindelige betalingsmetode. Bemærk, at der kan være en tidsforskel, når de to transaktioner foretages. Læs mere om reglerne for EuroBonus.

Hvis din booking ikke svarer til ovenstående, er du muligvis kun berettiget til en refundering af skatter og afgifter (eksklusive billetprisen og internationale/lokale gebyrer). Nogle billettyper kan refunderes mod et gebyr, hvilket betyder, at vi fratrækker gebyrets beløb og refunderer dig resten af værdien i din reservation. Se venligst afbestillings- og refunderingsregler for din billettype.

Hyppigste spørgsmål