Thon Hotels er en del af Olav Thon Group og har hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Bruxelles og Rotterdam. Hos os vil du altid blive mødt med et smil og et ønske om at gøre din dag endnu bedre. Som EuroBonus-medlem kan du optjene og bruge dine EuroBonus-point, når du bor på Thon Hotels.
Du kan optjene 500 bonuspoint pr. nat – dog ikke med gratis overnatninger, bonusovernatninger, sponsorbilletter eller til særpriser for personale og besætning, gennem aftaler med Thon Hotels eller med reservationer foretaget via tredjepartshjemmesider.
For at optjene point på dit hotelophold skal du huske at tilføje dit EuroBonus-nummer, når du checker ind. Bemærk, at du kun kan optjene point, når du reserverer direkte hos Thon Hotels. Du kan ikke optjene point på særtilbud eller reservationer foretaget via en tredjeparts hjemmeside (såsom Hotels.com og Expedia samt vores egen SAS-hjemmeside drevet af hotels.com).
Der kan gå op til seks uger efter dit ophold, før pointene er på din konto.
Du kan bruge dine EuroBonus-point til ophold på alle Thon-hoteller, når du reserverer mindst to dage i forvejen på vores hotelreservationsside.
Hoteller markeret med EuroBonus Best Deal giver dig mest værdi for dine point. Prisen er pr. nat for et standardværelse med morgenmad for en eller to personer. Tilbuddet gælder for maksimalt et værelse/reservation for op til to personer (hvis du rejser med et barn, skal du vælge to voksne). Hvis du ønsker mere end et værelse, skal du foretage en separat reservation af andre værelser.
Du kan registrere manglende point op til seks måneder efter datoen for udcheckning, forudsat at du var EuroBonus-medlem, da du overnattede der. Du skal blot sende en e-mail til deres medlemsservice (med dit navn, EuroBonus-nummer og kvittering på hotelopholdet). Bemærk, at det kan tage op til otte uger, før dine point bliver bekræftet og føjet til din konto.