søg

FORSLAG

  • loader Der er ikke mere indhold at vise
Shangri-La Hotels & Resorts
Hoteller

Shangri-La Hotels & Resorts

  • cl--info-circle

    Shangri-La Hotels & Resorts er ikke længere en SAS-partner fra 1. april 2021. Du kan registrere manglende point indtil 1. oktober 2021.

Optjen point

Du kan optjene 500 ekstrapoint på alle Shangri-La Hotels og Traders Hotels på alle priser undtagen priser for personale og besætning, turgrupper, konferencer og rejsebureauer, samt særlige hotelpakker og reservationer foretaget via tredjeparts-sites. Du kan ikke optjene point på billetter eller kuponer, der er købt, men ikke blevet brugt. Oplys dit EuroBonus-nummer, når du checker ind, og dine point vil blive krediteret til din konto indenfor tre til seks uger.

Registrer manglende point

I tilfælde af at pointene ikke er blevet registreret, skal du sende en kopi af din hotelfaktura, der tydeligt viser dit navn, hotelnavn og beliggenhed, ind- og udcheckningsdatoer samt dit navn og EuroBonus-medlemskabsnummer via e-mail.

Kontakt

E-mail: ebretro@sas.se