Kontakt


Dansk
Change
Home /

Afbestilling og refundering

Afbestilling og refundering af billetter kan ske her, hvis rejsen er bestilt igennem sas.dk eller hos SAS Customer Contact Center (pr. telefon). Refunderingsanmodningen vil blive behandlet indenfor 7 dager, men ved afbestilling af en del af rejsen, sker tilbagebetalingen normalt når din rejse er gennemført.

Hvis du har bestilt rejsen online på sas.dk indenfor de seneste 24 timer, kan du afbestille den igen ved at gå ind via Vis / ændre booking. Find reservationen som skal annulleres. Nederst på rejseplanen vælger du afbestille. Dine penge vil være tilbage på din konto/kreditkort indenfor 3-4 hverdage. 

Bemærk ! 

  • SAS Business- og SAS Plus-billetter er som regel refunderbare
  • På SAS Go-billetter refunderes skatter og afgifter (undtagen brændstoftillægget).
  • Billetter med SAS, som ikke er købt direkte hos os, skal refunderes der hvor de er købt.

Venligst udfyld med ønskede oplysninger. Andre oplysninger behandles ikke.
* Obligatorisk


Information om bestilling


* Skal du annullere alle rejsende i reservationen?
Hvis nej, skriv navn på den/de rejsende som skal annulleres:
Efternavn / Fornavn

* Skal hele reservationen annulleres?
Hvis nej, hvilken strækning skal annulleres:

* Min reservation er gjort via SAS:
 
 

Scandinavian Airlines © 2014

| Vilkår | Site map | Kontakt | Presse | SAS Group | Nyhedsbrev | For rejsebureauer | Cookies