Kontakt


Dansk
Change
Home /

Afbestilling og refundering

Afbestilling og refundering af billetter kan ske her, hvis rejsen er bestilt igennem sas.dk eller hos SAS Customer Contact Center (pr. telefon). Refunderingsanmodningen vil blive behandlet indenfor 7 dage.

Hvis du har bestilt rejsen online på sas.dk indenfor de seneste 24 timer, kan du afbestille den igen ved at gå ind via Vis / ændre booking. Find reservationen som skal annulleres. Nederst på rejseplanen vælger du afbestille. Dine penge vil være tilbage på din konto/kreditkort indenfor 3-4 hverdage. 

Bemærk ! 

  • SAS Business- og SAS Plus-billetter er som regel refunderbare
  • På SAS Go-billetter refunderes skatter og afgifter (undtagen brændstoftillægget).
  • Billetter med SAS, som ikke er købt direkte hos os, skal refunderes der hvor de er købt.

Venligst udfyld med ønskede oplysninger. Andre oplysninger behandles ikke.
* Obligatorisk


Information om bestilling


* Skal du annullere alle rejsende i reservationen?
Hvis nej, skriv navn på den/de rejsende som skal annulleres:
Efternavn / Fornavn

* Skal hele rejsen annulleres?
Hvis nej, hvilken strækning skal annulleres:

Specificer den strækning som skal annulleres her:

* Min reservation er gjort via SAS:
 
 

Scandinavian Airlines © 2014

| Vilkår og betingelser | Site Map | About SAS Group | SAS Nyhedsbrev | For rejsebureauer | Brug af cookies