Virksomhedsprogram


Dansk
Change

SAS Corporate Support

Kontakt SAS Corporate Support

Spørgsmål om virksomhedsprodukter, aftale og nykøb

Kontakt os, så lægger vi sammen en rejsestrategi for din virksomhed som både sparer tid og mindsker rejseudgifterne.

Kontakt venligst Corporate Support ved:
 Spørgsmål om vores virksomhedsprodukter Travel Passes og SAS Credits samt spørgsmål om aftale.
 Spørgsmål om SAS Corporate Booking.
 Spørgsmål om SAS Faktura, afsluttede rejser, krediteringer eller følgesedler.

Telefonnummer: 32 32 66 33.
Åbningstider: kl. 08:00 - 17:00 mandag - fredag 

Har du spørgsmål omkring fakturamodel eller betalingsbetingelser?
Kontakt SAS Faktura via SEB kort på telefonnummer +45 36 73 74 00.

SAS Hot Line - Døgnet rundt

SAS Hot Line er vores døgnet-rundt-service for information, support og booking. Som virksomhedskunde med en TPC-aftale (Travel Pass Corporate) har du adgang til SAS Hot Line, når du rejser på SAS Business og SAS Plus samt B-klasse på vores interkontinentale afgange. Du kan kontakte os på telefonnummer: +45 32 32 68 00. Opgiv venligst din virksomhedskode (CMP), når du kontakter os.

   




 



 

 

 

Scandinavian Airlines © 2014

| Vilkår og betingelser | Site Map | About SAS Group | SAS Nyhedsbrev | For rejsebureauer | Brug af cookies